Narrowcasting

De aandacht trekken

Voor Theater Kees heb ik een narrowcasting ontwikkeld. De wens vanuit het theater was om in de foyer bezoekers makkelijk informatie te kunnen verschaffen. Niet alleen moesten mensen zien te krijgen tot hoe laat de voorstelling duurt, ook moesten ze aankomende voorstellingen te zien krijgen en bepaalde acties.

 

Op eigen initiatief heb ik dit systeem uitgewerkt, helemaal in de rebranding die ik hetzelfde jaar heb mogen doorvoeren. Daarbij heb ik zelfs extra opties toegevoegd, zoals bustijden en trailers van films.

Voorstellingsinfo

Basis informatie over de voorstelling van vandaag, waaronder: de duur, pauzeduur en kaartprijs.

Nieuwsbrief

Om niks van Theater Kees te missen kunnen bezoekers zich aanmelden voor de nieuwsbrief.

Binnenkort

Op het scherm wordt overzichtelijk getoond welke voorstellingen binnenkort in Theater Kees te zien zijn.

Campagnes

Een campagne die lang (letterlijk) heeft gedraaid was 'Voor €5 naar de film'. 

Acties

De bezoekers krijgen middels de narrowcasting ook te zien welke acties er nu zijn.

Bustijden

Met de bus naar Theater Kees gekomen? Je kunt snel zien of je nog tijd hebt voor een glaasje.

Voorbeeld